ریال,0

سبد خرید شما خالی است.
فروشگاه اینترنتی هدف ، خرید محصولات دیجیتال ،لپ تاپ ، تبلت ، موبایل ، قطعات کامپیوتر ، دوربین ، گجت ، خریداینترنتی ، لیست بهترین قیمت ، فروش و خرید آنلاین ، خرید بصرفه

نصب کولر گازی در اصفهان 09025154644

نصب کولر گازی در اصفهان

نصب کولر گازی در اصفهان_1.png

نصب کولر گازی گری در اصفهان

کولر گازی گری یکی از برند های پرفروش در زمینه تهویه مطبوع دنیاست.شرکت گری اصالتا یک شرکت آمریکایی است ولی بعدا به کشور چین واگذار شد.کولر گازی گری دارای تنوع مدل بسیار بالایی است که از جمله آنها می توان به Smatic ,R4matic,Q4matic,Gmatic,Icool و ... نام برد.

نصب کولر گازی گری در اصفهان معمولا به صورت رایگان انجام می شود و شرکت های گارانتی کننده اجرت نصب را به نماینده خدمات پرداخت می کنند.

برخی از شرکت ها هم هستند که هزینه نصب کولر گازی را برعهده مشتری واگذار می کنند.

هزینه بر اساس ظرفیت کولر گازی ،آماده بودن مکان نصب و مسافت محل نصب متفاوت است.اما به طور تقریبی هزینه نصب کولر گازی (سال 97) در اصفهان که محل نصب آن داخل شهر اصفهان باشد به شرح ذیل است:

هزینه نصب کولر گازی در اصفهان کولر گازی 12 هزار گری : 110000 تومان

هزینه نصب کولر گازی 18 هزار گری :120000 تومان

هزینه نصب کولر گازی 24 هزار گری :130000 تومان

هزینه نصب کولر گازی 30 هزار گری :150000 تومان 

هزینه نصب کولر گازی 36 هزار گری :170000 تومان

لازم به ذکر است که قیمت نصب کولر گازی در اصفهان اعلام شده فقط شامل اجرت نصب است و هزینه های جانبی اعم از هزینه ساپورت دیواری، پایه زمینی،سختی کار،جوشکاری و ... به طور مجزا محاسبه می گردد.

نصب کولر_1.png

نصب کولرگازی اجنرال در اصفهان 09132945712

اجنرال یک برند معروف در زمینه تولید کولرگازی است.کولر گازی اجنرال اصالتا ژاپنی است که بعدا امتیاز آن به کشور چین داده شد.کولر گازی اجنرال تقریبا در همه ظرفیت های مورد نیاز تولید می شود.قطعات داخلی کولر گازی اجنرال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما بستگی به نیاز مشتری از نظر قیمت ،ناحیه مورد استفاده و ... در مدل های متنوعی تولید و عرضه می شود.شرکت های مختلفی نصب کولر گازی اجنرال را بر عهده دارند.گروه کالادام هم اقدام به فروش کولر گازی اجنرال نموده است که در صورت خرید کولرگازی از سایت کالادام به نشانی www.kaladom.com  ، نصب کولرگازی در اصفهان رایگان خواهد بود و همچنین در صورت تمایل ارسال رایگان  و پرداخت در محل انجام خواهد شد.برخی از شرکت های گارانتی کننده ، هزینه نصب کولر گازی را بر عهده مشتری واگذار می کنند.

 

هزینه نصب کولر گازی در اصفهان بر اساس ظرفیت کولر گازی ،آماده بودن مکان نصب و مسافت محل نصب متفاوت است.اما به طور تقریبی هزینه نصب کولر گازی (سال 97) در اصفهان که محل نصب آن داخل شهر اصفهان باشد به شرح ذیل است:

هزینه نصب کولر گازی 12 هزار اجنرال : 110000 تومان

هزینه نصب کولر گازی 18 هزاراجنرال :120000 تومان

هزینه نصب کولر گازی 24 هزار اجنرال:130000 تومان

هزینه نصب کولر گازی 30 هزار اجنرال :150000 تومان 

هزینه نصب کولر گازی 36 هزار اجنرال :170000 تومان

لازم به ذکر است که قیمت نصب کولر گازی در اصفهان اعلام شده فقط شامل اجرت نصب است و هزینه های جانبی اعم از هزینه ساپورت دیواری، پایه زمینی،سختی کار،جوشکاری و ... به طور مجزا محاسبه می گردد.

نصب کولر گازی ال جی در اصفهان

ال جی یک برند شناخته شده در ایران است.شرکت ال جی یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید تکنولوژی و ساخت لوازم خانگی در دنیاست.شرکت ال جی اصالتا یک شرکت کره ای است که به دلیل نیروی کار ارزان در چین،برخی از شرکت های تولیدی خود را به چین منتقل کرده و بسیاری از زیر محموعه های این شرکت در چین ادامه فعالیت می دهند.کمپرسور های به کار رفته در کولر های گازی ال جی از نظر کیفیت ،قدرت و کمیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند که بسیاری از برندهای دیگر کولر گازی از این کمپرسورها در محصولات خود استفاده می کنند.کولر های گازی ال جی در طیف بسیار و متنوعی بر اساس نیاز مشتریان در بازار عرضه می شود.

گروه کالا دام به نشانی اینترنتی www.kaladom.com اقدام به فروش کولرگازی در اصفهان و سایر شهر های ایران نموده است که از جمله آن،کولر های گازی ال جی است.

نصب کولرگازی در اصفهان رایگان بوده و در صورت خرید از سایت کالادام حمل تا درب منزل هم در شهر اصفهان به صورت رایگان انجام خواهد شد.

هزینه نصب کولر گازی ال جی بستگی به ظرفیت کولر گازی،متراژ لوله کشی،سختی کار و ... دارد اما به طور متوسط اجرت نصب کولرگازی در اصفهان به شرح زیر است:

هزینه نصب کولر گازی ال جی 12000 : 110000 تومان

هزینه نصب کولرگازی ال جی 18000 :120000 تومان

هزینه نصب کولر گازی ال جی 24000 : 130000 تومان

هزینه نصب کولرگازی ال جی 30000 : 150000 تومان

هزینه نصب کولر گازی ال جی 36000 : 170000 تومان 

توجه فرمایید که قیمت نصب کولر گازی در اصفهان  فقط شامل اجرت نصب است و هزینه های جانبی اعم از هزینه پایه دیواری، پایه زمینی،سختی کار،جوشکاری لوله مسی و ... به طور جداگانه محاسبه می گردد.

 

Scroll Top