ریال,0

سبد خرید شما خالی است.
فروشگاه اینترنتی هدف ، خرید محصولات دیجیتال ،لپ تاپ ، تبلت ، موبایل ، قطعات کامپیوتر ، دوربین ، گجت ، خریداینترنتی ، لیست بهترین قیمت ، فروش و خرید آنلاین ، خرید بصرفه

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های کالادام منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های کالادام تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط کالادام از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با کالادام همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت دیجی‌کالا عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط دیجی‌کالا بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.
- مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
- فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.
- خریداران حداکثر تا 2 روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
- سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل 1 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در اصفهان و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
- 1 روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر 1 روز پس از زمان سفارش‌گذاری در کالادام است.
- منظور از 1 روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به انبار کالادام توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
- در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و کالادام مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
- در صورتی‌که کالادام تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند.
- نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه کالادام است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.
- به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمی‌گیرد.
 

Scroll Top