ریال,0

سبد خرید شما خالی است.
فروشگاه اینترنتی هدف ، خرید محصولات دیجیتال ،لپ تاپ ، تبلت ، موبایل ، قطعات کامپیوتر ، دوربین ، گجت ، خریداینترنتی ، لیست بهترین قیمت ، فروش و خرید آنلاین ، خرید بصرفه

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اصفهان

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اصفهان ☎️09132945712

مجموعه کالادام دارای نماد الکترونیک و دارای نمایندگی پکیج ایران ردایاتور در زمینه نصب ، تعمیر ، سرویس  آمادگی تعمیر پکیج در اصفهان را دارا میباشد . 

به جرات میتوان گفت گروه صنعتی ایران رادیاتور در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده پکیج و  انواع رادیاتور و حوله خشک کن در کشور میباشد .که بیشترین سهم فروش در بین رقبای خود را دارد و از این برند ایرانی روزانه صدها پکیج فقط در شهر اصفهان نصب میگردد.

اگر پکیج شما دچار مشکل شده است با بررسی موارد زیر میتوانید اطلاعات کافی را در مورد تعمیر پکیج خود کسب کنید:

 

لیست خطاهای پکیج های ایران رادیاتور

* نکته:در پکیج های ایران رادیاتور آنالوگ خطاهای دستگاه به صورت چراغ های چشمک زن ظاهر می شود.بدین معنی که در صورت بروز مشکل در هر قسمتی از پکیج دو یا سه عدد از چراغ های سبز رنگ با هم و به طور متوالی شروع به چشمک زدن می کنند.اما در پکیج های ایران رادیاتور مدل دیجیتال بروز هرگونه مشکل در هر قسمت از پکیج به صورت ظاهر شدن حرف E و پس از آن یک عدد است.مانند E1 یا E2 یا ... .


 

علت خطای 70 40 در پکیج ایران رادیاتور آنالوگ

علت خطای E1 در پکیج ایران رادیاتور دیجیتال

این خطا به دلیل کمبود فشار آب در مدار گرمایش اتفاق می افتد.هنگامی که فشار مدار گرمایش یا همان رادیاتور ها کمتر از 0.5 بار(bar) باشد برد پکیج ایران رادیاتور اجازه روشن شدن شعله را نمی دهد چرا که باعث آسیب دیدن قطعات داخلی پکیج خواهد شد(مانند این است که یک کتری بدون آب را روی شعله قرار دهید).

شیر-پرکن-پکیج-ایران-رادیاتور-نمایندگی-ایران-رادیاتور-اصفهان.jpg شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور m نمایندگی ایران رادیاتور اصفهان.jpg

برای برطرف کردن این مشکل ابتدا باید شیری که در زیر بدنه پکیج و به صورت دسته پلاستیکی کوچک مشکی یا آبی رنگ است و به شیر پرکن معروف است را به سمت چپ باز کنید تا عقربه روی دستگاه بر روی عدد 1.5 قرار گیرد سپس شیر پرکن را به طور کامل ببندید چرا که اگر عقربه به 3 برسد شیر اطمینان 3بار پکیج ایران رادیاتور عمل کرده و باعث خروج آب از پکیچ و خسارت می شود.

بعد از انجام این مراحل دکمه ریست reset روی دستگاه را فشار دهید ( در پکیج های دیجیتال ولوم سمت چپ را به سمت چپ بچرخانید تا روی R قرار گیرد و دوباره به حالت تابستانه یا زمستانه قرار دهید).

در پایان اگر با انجام تمامی مراحل بالا ارور 70 40 یا E1 برطرف نشد برای تعمیر دستگاه خود با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اصفهان با شماره 09132945712 تماس بگیرید.


علت خطای 80 70 در پکیج ایران رادیاتور آنالوگ

علت خطای E2 در پکیج ایران رادیاتور دیجیتال

خطای 80 70 یا E2 در پکیج های ایران رادیاتور هنگامی ظاهر می شود که به هر دلیلی شعله تشکیل نشود یا شعله پس از تشکیل شدن پایدار نماند.از علل مختلف تشکیل نشدن شعله نبود گاز در لوله کشی ساختمان،بسته بودن دسته اصلی کنتور گاز ، بسته بودن دسته اصلی شیر گاز واحد، بسته بودن دسته اصلی شیر گاز مربوط به پکیج ، گرفتگی فیلتر گاز پکیج ، خرابی شیر برقی گاز پکیج ، خرابی برد کنترل پکیج ، قطعی در سیمهای جرقه زن و میله یون پکیج و تنظیم نبودن فاصله جرقه زن تا برنر می باشد.

در مواقعی ممکن است شعله تشکیل شود ولی پایدار نماند که در این صورت اشکال را میتوان در میله یون به صورت خرابی میله یون ، کثیف بودن میله یون ، قطعی سیم میله یون ، نبود ارت دستگاه و در نهایت خرابی برد کنترل دستگاه جستجو کرد.

* مصرف کننده گرامی شما برای رفع خطای 80 70 یا E2 در پکیج های ایران رادیاتور فقط میتوانید از وصل بودن گاز منزل خود و باز بودن شیر های گاز تا زیر پکیج اطمینان حاصل نمایید و از دستکاری موارد دیگر به دلیل خطرات بسیار زیاد جدا خودداری نمایید.اگر پس از حصول اطمینان از وصل بودن گاز پکیج باز هم با خطای شعله مواجه شدید با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اصفهان به شماره 09132945712 تماس بگیرید.


 

علت خطای 80 70 40  پکیج ایران رادیاتور آنالوگ 

علت خطای E81  پکیج ایران رادیاتور دیجیتال

چنانچه به هر دلیلی سنسور حد که معمولا دمای کاری 105 درجه سانتی گراد را داراست عمل کند بدین معنی که دمای مبدل اولیه به 105 درجه سانتی گراد رسیده و سنسور حد که از دو فلز ناهمجنس تشکیل شده است بر اثر گرما از یکدیگر فاصله می گیرند و ولتاژ دوسر آنها که از طرف برد کنترل تامین میشود قطع میگردد.در این حالت برد کنترل پکیج به دلیل بالارفتن بیش از حد دمای مبدل اصلی اجازه روشن شدن مشعل را صادر نمی کند.

عملکرد سنسور حد پس از سرد شدن به حالت اولیه خود باز میگردد و میتوان با ریست کردن پکیج ایران رادیاتور پکیج را به حالت اولیه خود برگرداند.

دلایلی که باعث می شوند سنسور حد عمل کند عبارتند از:

  1. خرابی پمپ پکیج
  2. بسته بودن شیرهای رادیاتور ها یا کلکتورهای مربوط به مدار گرمایش
  3. گرفتگی مبدل اصلی یا فیلتر مدار گرمایش
  4. وجود هوا در پمپ یا مدار گرمایش که باعث می شود آب به گردش در نیاید

تعمیر-پمپ-پکیج-ایران-رادیاتور-09132945712_0.jpgتعمیر-پمپ-پکیج-ایران-رادیاتور_0.jpg

توضیح:در تصاویری که مشاهده می کنید به دلیل عدم وجود فیلتر مدار گرمایشی ، براده های آهنی رادیاتور های فولادی به مرور روتور پمپ پکیج ایران رادیاتور را دچار آسیب کرده ،پوسته روتور پمپ سوراخ شده و آب مدار گرمایشی به درون استاتور پمپ که همان سیم پیچ برق دار پمپ است نفوذ کرده که بلافاصله بعد از تامین برق پمپ از طرف برد پکیج ،کلید مینیاتوری برق ساختمان قطع میشد.

زمانی که این حالت پیش می آید استاتور پمپ دچار اتصالی است و توصیه می شود کل پمپ ( روتور و استاتور ) تعویض گردد.

مصرف کننده فقط می تواند از باز بودن شیرهای کلکتورها ، شیرهای رفت و برگشت مدار گرمایش در زیر پکیج ، باز بودن شیرهای رادیاتورها ، هواگیری رادیاتور ها  و تمیز بودن فیلتر مدار گرمایش اطمینان حاصل نماید در غیر اینصورت برای رفع ارور 80 70 40 یا E81  در پکیج های ایران رادیاتور با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اصفهان به شماره تماس 09132945712 تماس حاصل نمایید.


 

علت خطای 70 پکیج ایران رادیاتور آنالوگ

علت خطای E8 یا E88 پکیج ایران رادیاتور دیجیتال

این خطاها معمولا در هنگام استفاده از آب گرم مصرفی اتفاق می افتند.مثلا در هنگام دوش گرفتن پس از چند ثانیه باز کردن شیر آب گرم این خطاها ظاهر می شوند (این خطاها هنگامی ظاهر می شوند که دمای مبدل اصلی بیش از 89 و کمتر از 105 درجه سانتی گراد باشد)و چون شعله خاموش میشود و آب سرد ورودی به پکیج مبدلها را خنک می کند دمای مبدل اصلی پایین می آید خود به خود این خطاها رفع شده مشعل پکیج دوباره روشن می شود و این روند دوباره ادامه میابد.

از علت های اصلی ظاهر شدن این خطاها در پکیج های ایران رادیاتور می توان به وجود هوا در پمپ پکیج و گرفتگی مبدل ثانویه در پکیج های دو مبدل ایران رادیاتور نام برد.

برای رفع این خطاها با نمایندگی ایران رادیاتور اصفهان به شماره تلفن 09132945712 تماس حاصل نمایید.


 

علت خطای 80 60 40 پکیج ایران رادیاتور آنالوگ

علت خطای E51 پکیج ایران رادیاتور دیجیتال

این خطاها در پکیج های ایران رادیاتور مربوط به تهویه پکیج می باشند.هر اشکالی در قسمت تهویه پکیج اتفاق بیفتد باعث بروز اینگونه خطاها در پکیج های ایران رادیاتور می شود.عمده ترین علت های بروز خطای تهویه در پکیج های ایران رادیاتور به شرح زیر است:

  1. خرابی پرشر فن (یا همان سوییچ دود)
  2. خرابی فن
  3. عدم خروج دود به علت گرفتگی دودکش 
  4. عدم تامین هوای مورد نیاز برای سوختن گاز در پکیج
  5. خرابی برد یا عدم ارتباط سیم های برد به فن یا پرشر فن
  6. خرابی ونتوری فن

تنها کاری که شما مشتری گرامی می توانید انجام دهید این است که از باز بودن مسیر دودکش پکیج اطمینان حاصل نمایید در غیر اینصورت با نمایندگی ایران رادیاتور اصفهان به شماره 09132945712 تماس حاصل نمایید.


 

 

 

 

 

 

علت خطای 70 60 40 پکیج ایران رادیاتور آنالوگ

علت خطای E50 پکیج ایران رادیاتور دیجیتال

هنگامی که فن خاموش است اما پرشر سوییچ فن در حالت وصل میباشداینگونه خطاها در پکیج ایران رادیاتور رخ می دهد.بروز این خطاها در پکیج ایران رادیاتور عمدتا به دلیل خرابی پرشر سوییچ فن یا تهویه نامناسب پکیج می باشد.برای رفع این مشکل با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اصفهان به شماره 09132945712 تماس حاصل نمایید.



  • پکیج 22000 ایران رادیاتور دو مبدله ECO22FF
  • پکیج ایران رادیاتور 24000 دو مبدل K24FF
  • پکیج ایران رادیاتور 24000 دو مبدل L24FF
  • پکیج ایران رادیاتور 28000 دو مبدل L28FF
  • پکیج ایران رادیاتور 36000 دو مبدل L36FF
  • پکیج 24000 ایران رادیاتور دو مبدله ECO24FF
  • پکیج 24000 ایران رادیاتور تک مبدل BM 24FF
  • پکیج ایران رادیاتور 28000 دو مبدل ES28FF
  • پکیج ایران رادیاتور 24000 دو مبدل M24FF

لیست رادیاتور های ایران رادیاتور

  • رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل کال
  • رادیاتور پنلی 60 سانتی ایران رادیاتور
  • رادیاتور پنلی 80 سانتی ایران رادیاتور
  • رادیاتور پنلی 100 سانتی ایران رادیاتور
  • حوله خشک کن 14 لول آژیر
  • رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل فایر
  • رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل دوال
  • رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل کالری
  • حوله خشک کن 10 لول Balneum ایران رادیاتور
  • حوله خشک کن 8 لول Oasis ایران رادیاتور
  • رادیاتور فولادی حوله خشک کن ایران رادیاتور مدل TR 01
  • رادیاتور فولادی حوله خشک کن ایران رادیاتور مدل TR 06
  • رادیاتور فولادی حوله خشک کن ایران رادیاتور مدل TR 09
  • رادیاتور فولادی حوله خشک کن ایران رادیاتور مدل TR 15
  • حوله خشک کن 19 لول Balneum ایران رادیاتور
  • حوله خشک کن 29 لول Balneum ایران رادیاتور
  • حوله خشک کن 43 لول Balneum ایران رادیاتور
  • حوله خشک کن 19 لول Oasis ایران رادیاتور

و با توجه به سابقه این شرکت در حال حاضر میلیون ها پکیج ایران رادیاتور در حال کار میباشد. بدیهی است سرویس دهی به این حجم از پکیج فقط در شهر اصفهان نیازمند مراکز متعددی میباشد .

 کالادام نیز ارائه دهنده تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اصفهان  میباشد که با همکاری تیمی از تعمیرکاران حرفه ای اقدام به سرویس دهی به مشترکین شرکت ایران رادیاتور نموده است .

کلیه خدمات سرویس پکیج ایران رادیاتور،تعمیر پکیج ایران رادیاتور و فروش پکیج ایران رادیاتور توسط نمایندگی ایران رادیاتور در اصفهان انجام خواهد شد . همشهری گرامی که ساکن محدوده اصفهان میباشید در صورتیکه از پکیج ایران رادیاتور استفاده میکنید و در حال حاضر به مشکل برخورده است جهت اعزام تعمیرکار مجاز به محل شما در سریعترین زمان همین الان و در هر ساعت از شبانه روز با یکی از شماره های زیر تماس حاصل نماییدتعمیر پکیج ایران رادیاتور اصفهان : 09132945712

 

Scroll Top